بوسیلهمدیر سایت / اخبار / ‏2 دیدگاه

انتخاب موسس اقامتگاه بوم گردی “ارگ رادكان” به عنوان كارافرين برتر روستايي كشور

موسس اقامتگاه بوم گردی “ارگ رادكان” در مراسمی که با حضور رييس جمهور، معاون اول رييس جمهور و وزير كشور برگزار شد به عنوان كارافرين برتر روستايي كشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، صبح امروز (19 فروردین ماه) در مراسمی که با حضور رييس جمهور، معاون اول رييس جمهور و وزير كشور در تهران برگزار شد از دکتر صادق کاظمیان موسس اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان به دلیل خلاقیت و کارآفرینی که در ایجاد این واحد بوم گردی داشته قدردانی شد.

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان خانه ای با بیش از صد سال قدمت در روستای رادکان و در نزدیکی میل تاریخی رادکان واقع شده‌است و با رنگهای زیبا و تزیینات اصیل آراسته‌ شده‌است.
امکان اقامت بومی، طبیعت‌گردی و رصد آسمان پر ستاره، پذیرایی محلی، امکان خرید محصولات بومی برای ظرقیت حداکثر پنجاه نفر را فراهم می‌آورد.
این مجموعه برمبنای هماهنگی با طبیعت طراحی شده و اگرچه در منطقه‌ای روستایی برپا شده با این وجود تمامی امکانات رفاهی و آسایش یک مجموعه گردشگری در آن لحاظ شده است.
انتهای پیام/

‏2 دیدگاه

  • غلامرضا مرادي

    جناب آقاي دكتر كاظميان سلام : ضمن تبريك بخاطر خلاقيت خوبتان و تشكر از اشتغال عده اي از هم ميهنان.
    من دكتر غلامرضا مرادي هستم عضو هيئت علمي بازنشسته دانشگاه علوم پزشكي مشهد. ساكن فردوس و به تبعيت از روحيه جنابعالي در خصوص اشتغال زايي اقدام به راه اندازي يك كارخانه آجر سفال در روستاي حسين آباد فردوس نموده ام. چند جاذبه گردشگري شامل يك قلعه خشتي، يك كوه قلعه و يك آبگرم معدني با دبي 2 ليتر در ثانيه در محدوده يك الي 2 كيلومتري كارم وجود دارد. در نظر دارم در ادامه كارم روي اين موارد يك بسته گردشگري پياده كنم. بسيار خوشحال و متشكر خواهم شد كه از نزديك شما را زيارت و از تجربيات و راهنماييهاي شما استفاده كنم. اگر مصلت مي دانيد يك وقت تعيين كنيد تا خدمت برسم.

  • در ضد سرقت

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق
    فعالیت می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما دیدن کنید

  • بخش دیدگاه های برای این مطلب غیرفعال ست.